YamurKarabulut Rumeysaozcan normal ama sen bi kaç gğn tansiyon takibi yap .. ödem için doktorum haftada 3 kez ananas yememi önerdi.. birde ufak tempolu yürüyüş
MelekYlmaz Tuzlu yememeğe çalış canm dinlen ayakta çok durma ondan olur Benimde oldu dinlendim bol bol su iç 😔
Rumeysaozcan YamurKarabulut ödem Yok sadece şişlik var Doğum korkusu sardı beni bende yürüyüşün dozunu kaçırdım biraz ondan heralde
MelekYlmaz Rumeysaozcan olabilir canm oda yapar ayakta durmak yürümek günde yarım saat yada 1 saat yürümen yeterli zaten
Rumeysaozcan Hacermestan ya su içemiyorum zorlayınca midemi bulandırıyor en fazla 1,buçuk litre içebiliyorum bazen 2 oluyor
Rumeysaozcan YamurKarabulut ilk zamanlar tansiyonum çok yükseliyodu düşüncede baya düşüyordu o bende baygınlık yapıyordu ama 2 aydır tuzu bıraktım tansiyonum çok iyi