MasalAlparslanMom turkan403 endo 5 mm . Sınır diye biliyorum, rahim duvari kalinligi. Bilgi vermedilermi
Gizyy turkan403 bi sıkıntı yok gibi adet gecikmeniz olduğu içim rahim duvarınız kalınlaşmış anladığım kadarıyla. adet söktürücü falan verecektir muhtemelen
turkan403 MasalAlparslanMom yani kötü bişey mi devlet hastanesine gitim 6aydr regl olmuyorum ben Aralık’ta leknmem olmuştu bana temiz iyi sorn yok olmasan 1ay sonra gel kanatiriz dedi 🤦 e nabizdan da böyle sonucu görünce anlmdm
MasalAlparslanMom turkan403 ben 5 mm altinda olması gerek diye biliyorum ama ustu olursa sikinti olurmu bilmiyorum da. Acil bilgiler verildi yaziyo muayne oldunuz sandim.
turkan403 MasalAlparslanMom ewd oldum ama kist polip sknti gözükmüyo normal dedi emzirme de varsa diye 1ay snra gel dedi anlmdm,🤦