Vandb Esra3597 çiğli ekolden aldım 30la 35 bin arası dedi fiyat için. Sada daha farklıdır heralde ekole bağlı ama
Susu21 Esra3597 eşim pazartesi sorduğunda normal 26 sezeryan 25 demişler ama içinde neler dahil sormamış. Bu salı ben gidip detaylı öğrenicem size de yazarım
fundatlas Esra3597 Sada hastanesi hakkında hiç iyi şeyler duymadım malesef. Can hastanesine gidiyorum doğum ücretini daha konuşmadık
Esra3597 Susu21 doktordan doktora da degışiklik gösteriyormuş sanırım. Ben Gökhan’a gidiyorum da cuma bizde doyar alıcaz bakalm ne kadar dicek
Hamis354225 Esra3597 fiyat hakkında bilgi aldınız mı Sada hastanesinde mi devam ediyorsunuz yorumlar nasıl bilginiz var mı ?