Medineuyanik zengooo valla uykular haram olmuş bir şekilde yola devam ediyorum bakalım ne zaman gelecek hanımefendi 😂
Deletedmom_85 zengooo 37 hafta olur mu 🤭 yarın randevumuz var bakalım ne var ne yok akıbeti nedir bebisimizin göreceğiz onun dışında çok şükür her şey yolunda sizin nasil geçiyor?
Asiyeyigit zengooo cuma günü sabah 8 bucukta oğlum dogacak cok heyecanlıyım.sezaryan olacagim 38+1 de.yani şafak 1
zengooo Medineuyanik dogurunca uyuruz belki be.herkes dogduktan sonra uyumazsin diyo ama soyle bisi var.suan donemyoz nefes alamyoz.en azindan 1 saatlik kaliteli uyku bile kurtarir bizi
Medineuyanik zengooo ayy inşallah valla , uzun zamandan sonra ilk defa 3 saat kesintisiz uyumuşum dün gece kalktığımda çok mutlu oldum 😂😂😂
thegulsen zengooo kasılma o işte ben 2 gündür kasılıp duruyorum dün nst oldu doktor sancılar 40-100 arası ama açılma yoktu bekliyoruz bakalım 🥲😅
zengooo Asiyeyigit nasilsin peki benimde.haftaya sali gerginim.aglayasim var karnim.sert.sen nasilsin
Asiyeyigit zengooo dün gece kaskati oldu karnım baya sancilandim.ayaktayim iyi gibiyim kötü gibiyim duygusalim korkuyorum heyecanlıyım. Açıkçası çok karmaşık
zengooo thegulsen aboooooo benim.yoktu ama dunden beri gerginim sinirlemdgim seyler oldu o yuZden mi yoksa normal de de olur mu oyle
HilalOturak Pazartesi gününü bekliyorum bebeğime kavuşmak içinnnn 😍 artık günler saatler saniyeler sayıyorum