Naaagihannnn Kizlar vajinal kaşıntm ve akintim oldugu icin doktorum bu ilaci verdi tahlilde aldi ama snuclar bi kac gune cikicak 14 haftaligm gebeliginde bu ilaci kullanan oldu mu
bdenerigokce Kevserehdhd evet yararı oluyordu ama sonra tekrar oluyordu Doktorum bazı hamilelrde kronik olarak görüyoruz dedi sorun yapmadım, bebeğim gayet iyiydi
bdenerigokce Naaagihannnn inşallah, kullansan da sıkıntı yapma. Doktorlar zararlı bir ilaç veremez korkar çünkü
bdenerigokce Kevserehdhd sarıydı, yok canım bişey olmaz dedi ama ilaç kullanılmalı enfeksiyon sonuçta. Hatta bi gün stajyer doktor beni korkuttu gittim doktora hiç bir şey yok sakin ol dedi hamilelerde bu seviye çok normal o bilmiyor dedi 🙈