karansmom_ 32 haftalığım. Bel ağrısı geçmiyor 45 dkdır, regl olacakmış gibi tatlı bir ağrı. Ve karnım sertleşiyor bebek toplanıyor bir yerde sonra geçiyor. Nedir sizce?
Ceylankocak Bebek toplanması düzenliyse kasılmadır cnm benimde aynı sekildi ve nst de düzenli sancılar olarak cikmisti