Cansu10 Kızlar çok şükür kızımı kucağıma aldım.. normal Doğumu bekledik ama olmadı bebiş biraZda tombik olunca spinal sezeryana karar verdik Doğum hikayemi bekleyen arkadaşlar vardı 3lü taramada yüksek risk çıkmıştı ve kalpte parlaklık vardı ama şükür hiç birşeyimiz yok o tarama testlerine fazla güvenmeyin derim biraz ağrılarım var ama yanımda güzel kızımın kokusu herşeyi unutturuyor 😍
Msalbyrk Cansu10 yaaaa cansu geldi demek nazlı kız 😊😊 bende gremedm foruma pek . bugunu bkledgni blyodm .profiline grdim gördüm . Gözünaydın allahm anali babali büyütsün . Darisi basimiza .cok ama cok sevindim inan 😊😊😊😊
Cansu10 Msalbyrk aminn canım senin beklediğini biliyordum şense içini ferah tut sağlıkla gelecek inşallah bebiş 😍 Allah izin verir bir bebişim daha olursa o testlerle hiç işim olmaz
Msalbyrk Kerem2014 1/80 di yanlış hatırlamıyorsam . Onun bebegi var artk daha o cevap veremez sürekli😝😁😁