Hanımlar merhaba, doğacak kızımızın adı Güneş olacak. Bir de kuranda geçen göbek adı koymak istiyoruz. “Lema” ismini bulduk. Güneş ve ay gibi parlayan, parıldayan anlamını taşıyormuş. Fakat bakara süresi 74. Ayete baktığımda bu anlamı göremedim. Aranızda Lema’nın anlamını bilen ya da farklı bir önerisi olan var mı 🌸