Oyku60 Meraba kızlar 11. Haftadan meraba hepinize nelerden kaç tane yada ne almam gerek bir fikrim yok bilen kişiler yazabilirmi Yeni doğan az mı almam lazım 3 aydan mi baslasam Ağustos ta doğacak bebeğim Allah’ın izni ile akıl verirmisiniz lütfen
Rabiul Oyku60 hayırlı olsun canım bende 16. Haftadayım yeni doğan çok fazla almadım zaten çabuk büyüyorlar bi kaç tane daha alıcam hediyede gelir 3-6 6-9 arası aldım çoğunluğu kıyafeti o kadar çok alınacak şey var ki toplu almayacaksan başlamak istersen başlayabilirsin . Ben katlanabilir küvet setini aldım mama sandalyesi ve ana kucağını alacaktım istediğim gibi içime sinmedi almadım bu hafta alacağım sonraki haftada beşik bebek arabasını fln alacağım sürekli zam geliyor çünkü büyükleri almak da mantıklı
Liv3652 Oyku60 yenidoğan az alın diyenlerin aksine çok fazla almamıştım hastaneden taburcu olur olmaz avm gidip alışveriş yapmıştım yenidoğan bence bir kaç takımdan fazla alınmalı oğlumun kilo ve boyu iyi olmasına rağmen çoğu şeyler aşırı büyük oldu 1-3 mesela şu an 36 günlüğüz hala yenidoğan giydiriyorum ve rahat iki ayina kadar gider diye düşünüyorum alt üst takımdan daha çok tulumlar daha kullanışlı bence daha rahat oluyorlar
1prensesannesi__ Oyku60 bizde 12 haftaligiz canim agustosta dogum var insAllah 🥰 onden biseylere baslicaksan islak mendil bez alabilirsin cinsiyet ogrenene kadar cinsiye ogrenince isim karar verildiginde ister isimli ister sade cikis takimi yaz dogum olcagi icin bol zibin ama 3 6 ay daha iyi olur bence oda hazirlicaksan ona göre yavastan baslarsin ama cinsiyete kadar pek bisey alinmiyo 🥰
Elifcee79 Oyku60 öncelikle hayırlı olsun bebişi sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏻 kıyafet olarak acele etme gördükçe almak istiyorsun zaten ama küvet bebek arabası beşik anakucağı biberon emzik bunlardan almaya başlaya bilirsin şubatta doğumum var gün sayıyorum benim ocakta bitirdim son zamanlara bırakma çok telaş yapıyorsun ister istemez zaten yaz bebeği olacak Müslin örtü çok lazım olur 4 tane aldım bide ağız mendili onda da 30 tane almışım bide yine kıyafet olarak abartmadım sonuçta köyde yaşamıyoruz eksik olursa bir şey olursa alınır önemli olan acil olanlar hastene çantası bi süre kurtaracak şeyler
elmaelmaelma Hevesinizi anlıyorum ama henüz çok erken bence. 19.haftada olduğum halde sadece bi anne yanı beşik aldım, bi de birkaç gün önce bi tane alt üst takım aldım. Detaylı ultrason sonrasında düşünüyorum alışverişe başlamayı.
Oyku60 elmaelmaelma öneriniz için teşekkür ederim fakat hepsini bir anda almak zor olabilir aya yayarak almaktan yanayım açıkçası herşey çok pahalı
Oyku60 Rabiul sizede hayırlı olsun evet bende sizin gibi düşünüyorum yavaştan artık baslayacagim almaya teşekkür ederim :)
Ilba_34 Liv3652 kesinlikle katılıyorum şuan dolapta bir sürü kıyafet var ama giydiremiyorum çabuk büyür dediler 3-6 aldım hep ama bebeğime büyük hepsi yeni doğan için bi kere 5-6 adet alt üst takım 2-3 adette tulum gerekli ocakta doğum yaptım kış çocuğu için uzun kollu zıbın da gerekli oluyor
Oyku60 Liv3652 aslında cevremde banada öyle diyorlar o yüzden biraz kafam karıştı açıkçası gözünüz aydın bu arada:)
Rabiul Oyku60 bir anda alamıyorsun malesef her şey o kader pahalı ki bende yavaştan alıyorum anca tamamlanır zaten 🤭
Rabiaozcnn Zıbın çok al bence birde yeni doğan alt üst olarak ayrı al göbek bağı düşene kadar rahat olucak benimki yaz çocuğu o yüzden ful zıbın
Erkeekaannesii Oyku60 En az 2-3 adet hastane çıkışı 3-4 adet alt üst takım 0-3 ay 9-10 adet zıbın 0-3 ay 4-5 adet çorap ve eldiven Penye battaniye en az 1 adet Müslin battaniye en az 1 adet Kalın battaniye 1 adet Ağız mendili 10 lu falan oluyor genelde Kıyafet ve giyim olarak aklıma gelenler bunlar Benim oğluşum şubat sonu gibi doğacak ben genel olarak bunları aldım ilk etapta sonrasında bedenine uyanları alırım diye düşünüyorum çocuklr hızla büyüyor çünkü
bahocum Oyku60 benim bebiş de temmuz da doğacak inşallah şu an tek bildiğim yazın da doğsa ilk haftalarında uzun kollu üşümeyeceği bir şeyler giydirmemiz gerekiyormuş 😅 takipteyim bu yazıyı. Bir de biz biraz büyük ürünleri yavaş yavaş almaya, bakmaya başladık. Bebek arabası, bebek kamerası vs ay ay almaya çalışacağız