Kızlar herkese merhaba. Benim adet günüm 3 ocakti ve 15 ocakta yumurtlamam oldu. 14-15-16-17 sini değerlendirdik. Geçtiğimiz perşembe günü gebelik testim pozitif çıkınca pazartesi günü kan vermiştim. Sonucum bugün çıkmış 176 🌼 değer nasıl sizce düşük mü iyi mi gününe göre?