Btlgndz tam 5 yıl arayla olmama rağmen ilkine göre biraz daha ağrılı geçti diyebilirim bunun bünyeyle alkali olduğunu düşünmüyorum sezaryenin kötü kısmı bu bence doğum sayısı arttıkça kesi yerinde cilt altında yapisiklik her doğumda daha da artıyor haliyle doktorum ilkine göre biraz daha ağrılı olacağını söylemişti zaten ama merak etmeyin oda elbet geçiyor,yürümede zorlanmadım hep yürüdüm ama yataktan doğrulup kalkmak biraz zorladı diyebilirim aynı yerden iki defa kesilme düşüncesi de biraz beni çok korkutmuştu ta ki yaramı görene kadar ilkinden hiç bir farkı yoktu o yüzden endişe etmeyin ağrınız olsa da olma da ağrı kesici serum iğne vs yapıyorlar zaten sürekli ,benim kaldığım hastanede duş bile aldırmışlardı ,dikiş tutmama atma gibi bi durum yaşamadım çevremde de yasayani hiç duymadım bence net sadece ağrı farkı oluyor dikişlerinizi temiz tutup dinlenirseniz çok çabuk toparlarsınız doğumdan hemen sonra taburcu olana kadar ağrı kesici veriyorlar zaten evde ilaçlarınızı aksatmayın hayirli doğumlar diliyorum🥰