Aynurkrm dikiş alınmadan sancı gelmesi , su gelişi ve nişan gelişi olabilir demişti doktorum ama son haftalarda öyle oluyor ağırlıktan dolayı dikişlerde sızlama oluyor ben ağlıyordum artık ağrıdan bi kaç kez doktoruma yazmıştım hatta sancım var diye nst çektirdi sancı da çıkıyordu 70-80lerde ama düzenli olmadığı için sancı kabul etmemişti