Smr28 Kızlar tam hatırlamıyorm hamileliğimin 6,7 ayından sonra sanırım göğüsümün altı kabuk atar gibi olmuş, kızarıyor biraz ve koku oluşuyor sizinde öyle oldu mu? Şuan 39 haftam hala koku var ve kabuk atıyor biraz neden acaba
Tuba0404 Smr28 terleyince bakteri oluşuyor göğüs altı arasında duş sonrası limon sürmeniz kokuyu bitirecektir aynısı koltuk altındada etkili oluyor limon birebir koku için
Smr28 Dilekle ilk zamanlar kaşınıyordu, kızarıyordu, derisi kalkıyordu biraz. şimdi pek bişey yok ama koku oluşuyor