papatyaolsun bende zaten oncesin de vardı kist ona rağmen aşılama yapıldı ultrasonla baktılar kist vardı zaten yani onceden vardı biz deniyoduk ama çocuk olmuyordu sonra 2018 de düşük yaptım doktor o zaman söyledi hamile kalmışsın düşük yapıyorsun bide kistin var dedi ve sol tarafda vardı 4 cm sonradan sağ tarafda da olmaya başladı ama aşılamayı sol tarafa yaptılar ve yumurtam çok büyümüştü benim 23 olmuştu hemen yapalı nasıl büyümüş dedi önemli olan yumurta kalitesi ve eşinizin sperm sayısı fazla ve kaliteli olmali.