cilemklync bende aşılamayla gebe kaldım. İş hayatında yorulmuyorsan devam et psikolojik olarak iyi gelebilir senin için ama ağır kaldırma süpürge yapma. Ben kalp atışını duyana kadar süpürge yapmamıştım, 2-3 kg bile kaldırmadım. Ama derslerime gitmiştim araçla işime devam ettim yani. Hayırlısıyla tutar inşallah dua et bol bol ve pozitif olacağına inan. Elini karnına koyup Allah’ın ya musavvir ismi şerifini zikret 🙏🏻🌺