SevvalG_13 şöyle ben tedaviye başladığım zaman ilk letu verdi doktorum yumurtalıkları geliştirmek için daha sonra olmadı o ay diğer ay yine letu verdi 5 gün kullandım doktora gittim yumurtam 17 mm olmuştu 2 gün sonra tekrar istedi doktor bu sefer de yumurtam 20mm olmuştu. Yarın ovitrelle çatlatma iğnesi olacağım koldan yapılacak, evde de yapılabilen bir iğne ama ben korkuyorum nerde yaptıracağım bilmiyorum. İnşallah hayırlı haberler alırız