ssahin22 dilaraates Benim bugün 11. gündü erken gebelik testi yaptım silik çizgi gördüm canım tekrarlayacağım
dilaraates ssahin22 bende biraz daha bekleyeyim ikinci denemem ilkinde 8-9. Gün pozitifi gördüm sonra kanda pozitifti ama değerim düştü acele edip umutlanmak istemiyorum umarım senin olmuştur
ssahin22 dilaraates Umarım canım bnde o günler yapasım geldi ama bekliyim dedim bugün yaptım yarın da yapacağım🥰
dilaraates ssahin22 aynen 14 e kadar yap kesin sonuç çıkar diyorlar genelde iğne etkisi 12-14 te geçer deniyor
ssahin22 dilaraates 11 de pozitif görüp şuan hamile olan da var. İğne etkisi olanlarda koyu çıkmış mesela bende varla yok arası gibi daha koyu cıkardı iğne etkisi olsa diyolar ama bilemiyorum tabi ki görücez bakalım🥰
dilaraates ssahin22 aynen vardır büyük ihtimalle iğne etkisi yüksek olsa koyu çıkar zaten takip edip dikkat etmek önemli 🥰