Kızlaaaaar bişey sorucam 36. Haftamdaayım 2 hafta öncesine kadar hiç kilo almadım ve bebeğim sürekli haftasından ilerideydi kilosu yani kilolı bir bebekti
2 haftadır bebeğim 250 gr anca almış kilo alımı aşırı yavaşladı ben hızlı bir şekilde kilom almaya başladım yarın doktora gidicem ama içim içimi kemiriyor sizce normal mi