ilahiyatciTurkologBirAnne çocukluğum ranzada geçti ve inanılmaz rahatsız ediciydi. Alt katta da üst katta da 1 metre üstünüzde tavan ya da ranzanın tahtası var, çok bulantıcı.
Bir de küçüğü 2 yaşına gelince düşünüyorum demişsiniz yani 2 yıldan fazla var. Bu sürede belki evi değiştirirsiniz. O yüzden şimdiden ranza düşünmeyin bence.
Eğer açılabilecek bir alan varsa yavrulu yatak daha iyi olabilir. Gece açar, sabah toplarsınız.