Çiçek çikolata olayı çok mantıklı. Biz yurtdışında olduğumuz için türk lokumu getirdim küçük bir paket, onu vereceğim inşallah 😌 Özel hastanelerde zaten o kadar para veriyoruz, ekstra bir hediyeye ihtiyaç yok bence. Bu tarz tatlı şeyler daha mantıklı geliyor bana.