Bel agrim sirt agrim kasiklarda baski artik dayanamiyorum gozumu acamiyorum yardımcı olacak kimsem yok annem yok esimin ailesi gelmez gitmez esim elinden geldigince yardimci olmaya calisiyor ama o bile bazen bıktigini hissediyorum. Bu ağrılarım normal mi ben mi cok agir geçiriyorum surekli agridan sizidan agliyorum benim gibi olan var mi lütfen cevap verin sizin hamileliginiz nasil geciyor