Kızlar moralim çok bozuk ben 10 yıl önce ameliyat geçirmiştim skolyoz ameliyatı platin var belimde şuan 34 haftalık gebeyim dün ortapediye gittim normal doğum yapabilirmiyim diye hayır kendini riske atma sezeryan ol dedi doğum doktoruda rapor istiyor rapor olmadan sezeryan almzlar diyor o haatanede ameliyatı biz yapmadigimiz için rapor veremeyiz diyor ameliyat olduğum hastsne evime çok uzak arabamız da yok randevuda yok hastsneye son ayım ztn agirlastim yuruyemiyorum bile 🥺