Kızlar karnımın üst kısmında sağ tarafta batma var aşırı nefes alamıyorum yatamıyorum yattikca batıyor oturunca geçiyor uzanınca nefes alınca da batıyor neden olabilir acile gitmem gerekir mi yazar mısınız acil lütfen ilk defa böyle oldu 30+5 im şuan