Kızlar sorum normal dogum yapanlara pazar günü 40 haftaya gireceğim cuma günü de poliklinik randevum var sizce doktor ne der? Kendi sancim gelene kadar bekler miyim? 40 hafta dolar dolmaz doğuma alıyorlar mı? Kimisi 42 haftada doğurdum diyor sehir hastanesinde işleyiş nasıl bilenler var mıdır?