MadameNoire Esmam_ela25 74 gün kaldı tabi normal doğuma göre bu sezaryen olacağım için 1,2 hafta daha kısa zaman kaldı.. 29+3 su an.. benimki de genelde geceleri hareketli şimdi biraz geziniyor oynuyor falan gece daha fazla🌸💙
Narin9 Esmam_ela25 öyle tabi biraz bulantılar yoruyor ama olsun sağlıklı olsun da geçici zaten bunlar
siyaahiini Esmam_ela25 bazen çok hareketli bazen değil ama bu haftalar genelde uyuyorlarmış 21+1 bizde
siyaahiini Esmam_ela25 bende aynı şekil aklımızla oynuyorlar ama korkmamız lazım çünkü büyümek için uyuyorlar
BurcuY92 Esmam_ela25 Doğuma 57 gün kaldı. Kızım maşallah kıpır kıpır hele babasını hissedince iyice hareketleniyor. Bunu yazarken bile koluma ufak bir tekme atıverdi :)