Herkese hayırlı akşamlar, 4 ay önce düşük yaşadım şimdi tekrardan nasip oldu hamileyim günüm gelmeden öğrendim bata daha 2 gün var kan verdim beta hcg sonucum 22 çıktı sizce çok mu düşük bilgilerinizi paylaşırmısınız böyle olup yükselen devam eden oldu mu? Bir önceki gebeliğimde bat yüksekti çünkü