Sultan0334 6 haftalık hamileyim fakat bel agirilarim com fazla bu durumu yaşayan varmı neden olur acaba
mervebusra Sultan0334 bel fıtığından dolayı ilk başlarda benim de çok ağrım olmuştu bide bebek yerleşmeye çalışıyor o yüzden ağrılarda oluyor korkma hepsi gecicek
tgbmerve Sultan0334 benimde belden çok kuyruk sokumu ağrısı oldu belde azdı , rahim şekil degistirmeye başlıyor , 18+1 iz 3 haftadır belim kopuyor sanki her iki kalçaya yük biniyor , erkekse özellikle ağrı daha çok oluyor diyorlar bana 🤐🤐