Sessizlik-21 herkes doktora dava açsın diyor da. Biraz da yapısal bir durum, burada dikiş atıp bağlama yapıyorlar. Bu dikişler atabiliyor ki bunu vücut yapıyor, nadir bir durum olsa da mümkün bir şey. Bazıları diyor ki tüpleri bağlatmak günah bir daha asla çocuk olmaz vs. Diğer korunma yöntemlerini günah bulmuyorlar nasipte varsa korunurken hamile kalınir diye. Ben buna katılmıyorum Eğer nasipte bir evlat varsa yeri geliyor o bağlanan tüpler bile açılabiliyor. Yumurtalıklarınızı kesip atmadığınız sürece hamile kalmak her türlü mümkün. Bazı bünyeler ,spiral ,dikiş vs vücuttaki hiçbir yabancı cismi tolere etmez ve vücut onu atar.
