Neslihankrhmt benimde biraz kanama olmuştu,doktor 3ay anca yatak rejimi dedi. Progestron ve folik asit içiyordum
Ayağınızın altını yuksek tutun çok ayakta kalmayın,sakın yere eyilmeyin,bundan sonra koruması sizin elinizde. Ve bazı yiyeceklerden kacinin maydanoz türü mesela. Başlarda bana narda yasaklamdi