Arkadaşlar merhaba. Pazartesi günü ikili test için kan verdim. Doktorum 3 hafta sonra çıkar sonuç gelirsin dedi. Ama 2 gün sonra bugün mesaj geldi sonuçlarınız çıkmıştır diye. Enabızdan baktım. Sadece papp-a ve beta hcg sonucu var. Ben şey düşündüm, acaba bazılarının sonucu çıktı diğerleri daha çıkmadı mı diye düşündüm. Çünkü doktorum 3 hafta dedi 2 güne sonuç çıktı. Daha çıkması gereken sonuçlar var mı beklemeli miyim? Yoksa hayır bu kadar doktoruna mı git diyorsunuz?