Halin Kızlar dün sabah (Salı sabah) sağlık ocağında şeker yüklemesi yaptırdım. Ama sonucu hala çıkmadı. Geç mi çıkıyor normalde yoksa bi sıkıntı mı oldu acaba tahlillerde?
Minikruyam Halin sağlık ocaklarında bı kaç günü buluyor çıkması diğer hastanelerde üniversitelerde hemen çıkar e nabiza geç düşer hastanenin kendi sisteminden baksanız bulursunuz sanirim
tgbmerve Halin tahlil verirken barkod aldinizmi sistemden daha erken öğrenirsiniz , e nabza geç düşüyor