Rabia0909 Bizde 37+5 olduk Allah’ın izniyle en başından beri Yahya Kemal beye gidiyorum ve çok memnunum :) haftaya doğumum olcak ve ben doktoruma çok güveniyorum inşallah güzel bir Doğum olur hepiniz sağ Salim kucağınıza alın inşallah
SeymaSelcuk Merhaba 🤰🏼 biz de 23 haftadayız ve ayla hanıma gidiyorum çok memnunum çok içten ve samimi her sorumu saat kaç olursa olsun cevapliyor.
Ozzgul SeymaSelcuk merhaba biz de esnafa gidiyoruz da kararsızım Ayla hanım detaylı ultrasonu kendi yapıyo mu acaba
pasaninannesi48 Ozzgul hayir yapmiyo canim. Ali bey diye bi uzman yapiyo. Bende esnaftayim kemal beye gidiyorum.
Ozzgul pasaninannesi48 Hmm sağol Ali bey nerde? Ben de 17. Haftadayım Ayla hanıma aldım randevuyu, biraz uzaktayız gelip gitmek sıkıntı da kendi yapsaydı iyiydi ☺️
Blanchedubois pasaninannesi48 merhaba detaylı ultrasonu esnaf hastanesinde mi yaptırdınız? Memnun muydunuz?
Rainbow48 Zeyneb35 ben Yahya beye gidiyorum şuan hepsini denedim.Serdar beyi çok duymuştum ama hastalarını karıştırıyor.Kesinlikle esnafta yahya bey👍🏼