TuranFatmaa Kizlar merhabalar ben yakın zAmanda doğum yaptım evde suyum geldi normal doğum diye gittim hastaneye 14 saat sancı çektim doguma aldılar ama bir türlü olmadı daha sonra ameliyata aldılar beni sezeryan ile doğumum gerçekleşti yazilan ilaçlar arasinda kan sulandırıcı var iğneyi vuran hemşire ilk defa sende denk geldim dedi benim gibi doğumdan sonra kan sulandırıcı kullanan var mi acaba sebesi nedir?
Merve1414 TuranFatmaa gelinimiz sezaryan oldu doğumdan sonra 1 kutu kullanmıştı ve hiç kan pihtilasmaya ilgili problemide yoktu ama bende problem var 9 ay boyunca kullanıyorum
Baharburcu TuranFatmaa ben hamile olduğumu öğrenir öğrenmez başlıyorum kan sulandırıcı iğneye doğumdan sonra bi 7 ay daha kullanıyorum çünkü genetik pıhtılaşma problemim var. Doktorunuz ameliyat sonrası Pıhtı oluşmaması için vermiş bi zararı olmaz.
zengooo Bende kullaniyroum dogumdan sonrada kullanacam.arkadasim kullanmadi bilmyolarida bacagina pihti atti
NurCan58 Aynı seyleri yaşamışız, benimde suyum geldi, normal dogumu bekliycez deyip suni sancı verdiler olmayınca sezeryana alındım, banayda kan sulandırıcı iğne yazıldı 10 tane. Şimdiye kadar iki tanesini vurabildim