Kizlar merhabalar ben yakın zAmanda doğum yaptım normal doğum diye gittim hastaneye suyum geldi 14 saat sancı çektim doguma aldılar ama bir türlü olmadı daha sonra ameliyata aldılar beni sezeryan ile doğumum gerçekleşti yazilan ilaçlar arasinda kan sulandırıcı var iğneyi vuran hemşire ilk defa sende denk geldim dedi benim gibi doğumdan sonra kan sulandırıcı kullanan var mi acaba sebesi nedir?