Ben kime sezeryan istiyorum desem saçmalamaaa en iyisi normal diyor fakat ben psikolojik olarak buna müsait bir insan değilim.Acı eşiğim aşırı düşük,bıyıklarımı bile aldırırken ölüyorum yaşlar akıyo gözümden.Normal doğumda ıkınmak vs çok krokunc geliyor bana.Tabi ki sağlıklı olan odur doğrudur.Ama normal doğumu beceremidskfen sonra da istemiyorum.Kendim de sağlıkcıyım.Çalıştığım hastanede bir çok kötü normal doğum hikayesi duyuyorum zaten ve iyice irite oluyorum.Yanlış ıkınmadan dolayı makata kadar yırtılan vs vs .Tabi ki de bunlar nadir örnekler.Normal doğumu hiç dikişsiz yapan bile var ama ben bu kadar şey de duyuyorken asla düşünmüyorum.Ama sezeryan diyince de herkes de anlamsız tepkiler oluyor onu da anlamıyorum