Arenimoo Kızlar merhaba kadın doğuma muayane için randevu almak şartımı hastaneden alabiliyormuyuz sıra bilen yazabilir mi?
Buseviim1 @Arenimoo rica ederim ☺️ Hüseyin Aytuğ avşar a gidiyorum ben memnunum doğumumu da orda yapmayı düşünüyorum hastanenin bütün imkanları mevcut gebe okulu suda doğum gibi
Arenimoo Buseviim1 Siz demi bucada yaşıyorsunuz Benimde arkadaşım cenk naykiyi önermişti şuan 7 haftalığım gitmeyi düşünüyorum oraya özeller malum ateş pahasi 🙄
Buseviim1 @Arenimoo evet bucadayim bende özel cınarlı takipliydim 7. Ayıma kadar ama dediğiniz gibi hem fiyatlar çok arttı hemde yenidoğan yoğun bakımı bile olmayan bı hastanede doğum yapmak istemedim acıkcası
sirineanne Bende yeni doğum yaptım bucada kalabalığı zor maalesef ama doktorum Hüseyin Aytuğ beydi çok memnun kaldım gerçekten çok iyi bir doktor