Mira1604 süreden değildir sanırım, benim de 10 yıl var arada, 13.haftada hissetmeye başladım. 16dan beri eşim ve oğlum da hissediyor karnıma dokununca, baya şiddetli tekme şeklinde artık 😅
Belki hamileliğe göre değişiyordur ya da bebeğin hareketliliğine göre. Doktor ultrasonda da çok hareketli bi bebek demişti, ondandır belki böyle erkenden hissetmem.