Silaybooo123 Arkadaşlar 11+6 yız Rabbim’e şükür. Fakat bir bel ağrısı var mahvetti beni bugün biraz da rahatsızım ateşim vs de var parol aldım 1 adet ama normal mi bu ağrı
Hulo2105 Silaybooo123 benim de çok ayakta kalırsam belime vuruyor hemen ve rahmim kasılıyor gibi regl olcak gibi oluyorum uzanınca geçiyor neyse ki ağrılarım
Kubraesber16 Silaybooo123 30+2 gebelik haftamdayim erkek bebegim olacak hamileligimin basindan beri gecmeyen bel ve kasık agrisi yasiyorum 3.gebeligim ilk iki gebelikte hic boyle olmamistim
Silaybooo123 Aleve gerçekten kendime nazar değdirdim midem de bulanmaz ağrım da yok dedim mahvoldu ben şu 3-4 gündür birde bugün de bel ağrısı eklendi
Silaybooo123 Hulo2105 geçmiş olsun benim daha bugün başladı açıkta yatıyorum bazen belimi de açıyorum ondan olabilir mi acaba
Lamiya95 Kizlar 9 haftalik hamileyim bel agrilarim cok oluyor ev isleri faln gorduyum zaman oturdugum zaman oluyor sizde de bu haftlar boylemi oldu bu arada ilk hamileliyim