Mrvylmz61 Bir oğlum var bugün ikizlerimin de erkek olacağını öğrendim moral motivasyon konuşması alabilir miyim😂😂
denizmanzarasi Mrvylmz61 Allah yardımcınız olsun 🙈😁 benimde ikizlerim var biri kız biri erkek, 2 erkek olsaydı ne yapardım diye çok düşünüyorum 😅 işin şakası bir yana sağlıkla gelsin minnoşlar, ikizlerde genelde biri daha sakin oluyor meraklanma güzel anne🌸
busrakacamer Sağlıkla gelsinler inşallah sizinle aynı şekilde bebekleri olan bir tanıdığımız ikiz erkeklerin tek erkekten çok daha kolay olduğunu söylemişti 😍
Kahramankentli Benimde 3 yaşında bi kızım var ikiz kızlarımı bekliyorum ilk kızım genel olarak çok rahat bi bebekti şimdi yine kız içim rahat ha biri erkek olsa da güzel olurdu tabi önce sağlıklı olmaları ama gönül işte iki meyveyi de tatmak istiyor iki erkek olsaydı ben ne yapardım düşünemiyorum Allah yardımcınız olsun Rabbim dağına göre kış verirmiş napalım nasip ☺️