En güzeli eşinizle gitmeniz. Tecrübe ettim suni sancıyla başımda bi kaç kişinin olmasını hiç de güzel olmadı. Başımdakiler benden daha panikti. Bazı hoşuma gitmeyen ve o an beni daha da gerip kendimi kötü hissettiren sözler de duydum. Benim için çok stresli oldu yani. Banyomu, hasta bezimi, kişisel bakımımı hep eşimle hallettik. Bi daha doğum olsa bu kez çocuklara birileri baksın ben eşimle gidip geleyim demek isterim. Eşim normal doğum kararımı desteklemişti. Ama o an etraftan gelen sözler onun da kafasını ve duygularını karıştırdı bence o da kötü oldu benimle beraber. Neyse benim için travmatik bi süreçti başka başka şeyler de oldu sizinki güzel geçer umarım herkes bir değil