Seyda_aa biraz önce başka bir gonderide birisi bu durumu yaşamış 30.haftasinda o da , doktoru o sertlesmenin sancı olduğunu söylemiş ve ilaç başlamış. Umarım oyle değildir, bende 30 haftada aynısını yaşıyorum birçoğumuzda varmis randevuma da daha 2 hafta var, siz yarin öğrenirseniz paylaşır mısınız bizimle soru işaretlerimiz kalksa 😶🌫️ ben normal bebek toplaniyor orada diye biliyorum aslında 🙏🌼