esss_92 Nasıl gidiyo kızlar bende ilk gbi heyecan var 2 oğlum var 14 ve 9 yaşında şimdide 17 haftalık gebeyim..🌸heyecanla bekliyoruz sizin çocuklar kaç yaşında abi abla olacaklar seviniyorlar mi?
Balbebek012 esss_92 seninkinin yaş aralığı çok güzelmiş senin yaşın kaç acaba 🥲 ben de 3.bebeği düşünüyorum 30 yaşındayım
H1tce2 esss_92 maşallah canım benim kızım beş buçuk yaşında oğlum 4 yaşında şimdi 37+5 haftalık hamileyim heyecan aynı ama ağrı sızı sanki üçüncü değilde ilk gebelik gibi
alyamm_33 esss_92 iki oğlum var biri 8 yaşında biri 7 yaşında heyecanla 3 bekliyorum 11 haftalık bebeğim ❤️😍
Balbebek012 esss_92 çok erken anne olmuşsun bende yaşın büyük sanmıştım🫣 ben 2.den sonra anneliği daha iyi anladım ya iki bebeğim arasındaki bağı görünce çok hoşuma gidiyor ondan da 3.bebepi yapıp çocuk konusunu kapatasım var kardeşlik çok gğzel şey 🩷
Balbebek012 H1tce2 biri 4buçuk biri 6 aylık daha minikler 🫣 küçük olan 3 yaşına gelince 3.ye niyetle ni yorum bakalım😌 önce okudum iş güç derken 30 yaşında ancak bu kadar yapabildim 🌸
H1tce2 Balbebek012 Rabbim acısını göstermesin canım küçük biraz fazla küçük oda kendini toparladigi zaman olur niye olmasın Rabbim kimsenin evini evlatsiz bırakmasın inşallah 🤲
Kedilibebekli 3,5 ve 2 yaşında kızlarım var üçüncüye hamileyim 6+5 henüz yeni. Hep dört çocuk hayalim vardı, bundan sonra bir tane daha yapıp kenara çekilmeyi düşünüyorum kısmetse 😊
34busra esss_92 benimde iki oğlum var biri 7 biri 5 yasinda bende 29 yasnda olarak üçüncüye de 15+2 haftalık hamileyim cinsyt belli değil 🙏😍