3 aylık bebeğim ben de Kasım 1 de doğum yaptım ilk ve sezeryandı kesinlikle korkmayın inanın gözünüzde büyüttüğünğz kadar değil ben acıyı hatırlamıyorum bile . Ameliyattan çıkınca adet ağrısı gibi bir ağrın oluyor bi kaç saat o da ağrı kesiciyle hafifletiliyor . Sonrası yürüyüş ve herşey daha kolaylaşıyor 🙏