mrymglbyz_ 25. Haftadayım hamileliğimin başından beri prilam kullanıyorum. Yatmadan önce iki tane içiyorum. İşe yaradığını bırakmayı denediğimde anlıyorum. Ne zaman bıraksam bulantılar dayanılmaz bir hal alıyor. Prilam da tamamen kesmiyor, hafifletiyor. Benim kusmam olmadı ama koku hassasiyetim ve mide bulantım hiç geçmedi. İşin ilginci başta çubuk kraker denedim, tiksindim. Leblebi denedim tiksindim. Bulantı geçirdiği iddia edilen her şeyden tiksindim onları da yiyemedim. Makarna, bulgur , hamurişi gibi şeyler kesiyor bulantımı ne yazık ki…