Mira_ll13 Kizlarrrr 39 haftalik hamileyim sabah cati muaynesi yaptirdim simdide lavobaya gittim kasiklarim agriyo kan geldi bune oluyor
ikiprensannesi53 Mira_ll13 doktora tekrar gidin doğum belirtisi olabilir son zamanlar asla ihmal edilmez
Minikruyam Mira_ll13 hadi insalah vaktide gelmiş zaten kolayca.dogurursun eğer Nişan sa allah yardımcınız olsun çok heycan yaptım ben bile :D
Djsjhsfubsd Mira_ll13 Canım şöyle ki ben özel hastanede kontrol altındayım bana da bi kaç gün önce çatı muayenesi yaptılar doktorum çatı muayenesibden sonra lekelenmen olabilir dedi gelmene gerek yok dedi ama tabikide sen istersen bi kontrole git
Djsjhsfubsd Mira_ll13 evet oldu akıntı ile birlikte önce pembe sonra kahverengi hala da ara ara oluyor pazartesi gününden beri