busravrc adet gecikmemin 2. Günü yapmıştım ben sabredememiştiö heyecan yapmıştım ilk olacağı için 🥰 hem kaset test hem erken gebelik testi vardı bende ikisini de sabah ki ilk idrarımla yapmıştım ikisinde de ikinci çizgi şüpheye mahal bırakmayacak kadar netti , kaset tez biraz daha hafif renkli erken gebeliğe göre ama ikisinde de vardı çizgi, aslında sen gayet ideal bir gecikme gününde yapmışsın olsaydı mutlaka çıkardı silikte olsa çıkardı ikinci çizgi , Allah sana da nasip etsin bebek en kısa zaman da 🌸