Hync1 Kızlar adetime daha 4 gün var normal gebelik testi yaptım şimdi sizce var mı 
Hync1 Ay ağlıyorum yemin ederim kesin var demi 
251211 Hync1 oyy maşallah kan verin hayırlı haberlerinizi alırız inşallah sağlıkla 🥰🥰🥰 mükemmel bir heyecan 🥰
arventuba Hync1 kan testinde gebelik şüphesi var derseniz hcg değerini de ister böylece çıkabilir. bence gebesiniz benimki de aynen böyle silik çıkmıştı kanda gebe olduğum anlaşıldı. mutluluklar sizinle olsun🌸
ssahin22 Hync1 Bariz var duruyor canım. Bende çatlatma iğnesi oldum bugün 11. günümdü silik çizgi gördüm erken gebelik testinde. Ama hala iğne etkisi mi yoksa gerçek mi bilmiyorum. İnşallah yanılmıyoruzdur ikimizdede bebiş vardır 🥰
Hync1 B1cnm buda erken gebelik testi 
Shurupp Hync1 sakin olmaya çalışın 🥰 inşallah gebesinizdir hayırlısıyla alırsınız kucağınıza. Test sonucunu paylaşırsanız birlikte sevinelim 😍