Gamzelimmm_4 Kizlar tek yumurtaligim alinabilir tek yumurtalik alindiktan sonra hamile kalinabilir mi tek yumurtalikla saglikli gebelik olurmu
Gamzelimmm_4 Sehermahsum7321 dis gebelik yumurtalikta kese var o alinirsa yumurtalikta alincakmis digeriyle hamile kalinir mi acaba
Sehermahsum7321 Gamzelimmm_4 evet canım hamile kalabiliyorsun beni. Halam da tüpü patladı 1 ay yoğun bakımda kaldı Allah ona 4 çocuk nasip etti
Powergirls Gamzelimmm_4 sağlıklı niye olmasın bi ay boş geçiyor sadece hemen olsun istiyrosan iğne tedavisi olursun
Gamzelimmm_4 Sehermahsum7321 ya cok tesekkur ederim valla hastanede yatiyorum iyice moralim bozuldu daha 22 yasindayim yumurtalik alincak diyince korktum
Sehermahsum7321 Gamzelimmm_4 yok canım korkma benim halam hamile olduğunu bilmiyordu bile sen düşün ondan dolayı yoğun bakımda kaldı şimdi 4 çocuğu var iki oğlu iki kızı