Kızlar reglim yaklaşık 5 6 aydır düzenli hiç şaşmadı max 1 gün ama Şuan hala regli olamadım 2 ay önce çatlatma iğnesi oldum olumsuz sonuçlandı bu ayın 8 inde gittiğimde kendisi çatlamış müdahaleye gerek yok dendi eve döndüm Şuan test yapıyorum çeşitli markalar vs kaset test erken gebelik testi falan hepsi negatif belli ki hamile değilim Şuan regli olmayı bekliyorum ikinci gün tekrar hastaneye gidicem ama hala olamadım olmak için ne yapmalıyım