36 haftalık hamileyim sağlık ocağında idrarda enfeksiyon çıktı tek kullanımlık toz ilaç verdi dün akşam içtim dünden beri ağzımda kötü bir tat mide bulantısı ve ishal başladı urocareydi sanırım ilacın ismi bu ilaçtan kullanıl aynısını yaşayan oldu mu veya ilaç dışında da böyle sorunlar yaşayan oldu mu